Ekonomi

Karadeniz’de yeni sondaj müjdesi

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Abdülhamid Han sondaj gemisinin Karadeniz’de Göktepe-3 Kuyusu’ndaki çalışmalarında sona yaklaştığını belirterek, “Birkaç güne kadar nihai testler bitecek ve bu sahayla alakalı neticeyi inşallah Cumhurbaşkanımız aracılığıyla milletimize ulaştırmış olacağız.” ifadesini kullandı.

İlgili Makaleler

Bakanlıktan yapılan açıklamada, Bayraktar’ın, Göktepe-3 kuyusunda görev yapan Türkiye’nin en modern derin deniz sondaj gemisi Abdulhamid Han’ı ziyaret ettiği ve burada yürütülen faaliyetler hakkında bilgi aldığı kaydedildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu