AliExpress yeni güncellemelerle ABD müşteri deneyimini güçlendiriyor
LOS ANGELES – Alibaba Uluslararası Dijital Ticaret Grubu’na bağlı küresel çevrimiçi perakende hizmeti AliExpress, ABD’deki müşterilerinin alışveriş deneyimini iyileştirmeyi amaçlayan bir dizi geliştirmeyi duyurdu. Bu güncellemeler arasında hızlandırılmış sevkiyat süreleri, kapsamlı teslimat garantileri ve ürün tekliflerinde daha kolay gezinmek için yeniden tasarlanmış bir mobil uygulama yer alıyor.
Tüketicileri doğrudan uluslararası üreticilere bağlayan platform, 31 Aralık 2023’te sona eren çeyrekte sipariş hacminde bir önceki yıla göre %60’lık bir artışla ABD pazarındaki varlığında son zamanlarda önemli bir artış gördü. Similarweb’e göre, AliExpress’in ABD’deki aylık ortalama ziyaret sayısı 2023’te %290 artarak ülkedeki en hızlı büyüyen e-ticaret sitelerinden biri haline geldi.
AliExpress tarafından duyurulan önemli iyileştirmeler arasında, Choice siparişleri için 5-12 takvim günü ve Choice olmayan pazar yeri siparişleri için 8-14 takvim günü teslimat hedefleri ile daha hızlı gönderim yer alıyor. Şirket ayrıca, bir siparişin tahmini teslimat tarihine kadar ulaşmaması durumunda alıcılara 1,00 $ kupon sunan bir teslimat garantisi de getirdi. Buna ek olarak AliExpress, sevkiyattan sonraki 30 gün içinde teslim edilmeyen ürünler için veya ürünlerin hasarlı gelmesi veya kaybolması durumunda geri ödeme garantilerini uygulamaya koydu.
Müşteri memnuniyetini daha da artırmak için AliExpress artık milyonlarca ürün için ücretsiz iade imkanı sunarak alıcıların ödeme yapıldıktan sonraki 90 gün içinde iade başlatmasına olanak tanıyor ve her bir ana sipariş için ilk iade ücretsiz oluyor. Yenilenen mobil uygulama, gelişmiş arama özellikleri ve sıralama seçenekleriyle daha kişiselleştirilmiş ve keyifli bir alışveriş deneyimi vaat ediyor.
AliExpress, 14. yıldönümünü kutlamak üzere müşterilerini bugünden itibaren 27 Mart’a kadar moda, elektronik, ev eşyaları ve güzellik ürünleri de dahil olmak üzere geniş bir ürün yelpazesini kapsayan site genelinde %70’e varan indirimden yararlanmaya davet ediyor.
Bu duyuru, 2010 yılından bu yana işletmeden tüketiciye e-ticaret platformu olarak faaliyet gösteren ve ağırlıklı olarak Çin merkezli üreticilerin ve distribütörlerin ürünlerini küresel bir müşteri tabanına sunan AliExpress’in basın açıklamasına dayanmaktadır.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.